ساخت کاردستی با خوراکی ها این قسمت سیب های آدمکی ترسناک

کاردستی درست با خوراکی ها خیلی بامزه و جالبه، کاردستی با دانه های خوراکی امروز بهتون آموزش مـیدیم کـه چطوری با سیب کله ها و شخصیت های عجیب غریب بسازیم و باهاشون کیف کنیم.
این سرهای سیبی کـه برشته و بیک شده یواش یواش با پخته شدن شبیـه مـیشـه بـه چیزی کـه در انتها مـیبینید با ما هم کام باشید که تا بسازیمش.

چیزهایی کـه شما نیـاز دارید:

سیب

آب لیمو

نمک

آب

پوست کن مـیوه

چاقوی نوک تیز آشپزخانـه

سیم

ماژیک قهوه ای با رنگ ثابت

دانـه های مروارید

خز به منظور موی عروسک ها

منگنـه

سیخ چوبی

مرحله اول: کاردستی با دانه های خوراکی محلول نمک و لیمو را مخلوط کنید

نصف فنجان نمـیم فنجان آب لیمو را درون یک نیم لیتری از آب مخلوط کنید. کاردستی با دانه های خوراکی اندازه گیری ها لازم نیست دقیق باشند. کاردستی با دانه های خوراکی نمک کمک مـی کند که تا رطوبت را از سیب بردارید و آب لیمو بـه حفظ رنگ و طراوت سیب و یکنواختی رنگ کمک مـی کند

مرحله دوم: سیب را خیس کنید

بزرگترین سیب را کـه مـی توانید پیدا کنید را انتخاب کنید. سیب های بزرگ تر را انتخاب کنید چون بعد از پخت کوچک مـیشوند بعد هرچه بزرگتر باشد سر سیبی شما بزرگتر خواهد بود.. سیب را داخل محلول آبلیمو و آب و نمک بریزید ۳۰ دقیقه قرار دهید که تا خوب جذب شود.

مرحله سوم: طرح کلی یک چهره را ترسیم کنید
نوع ساخت بـه صورتی هست کـه چهره ها دقیق درون نمـیاد به منظور همـین کاریکاتوری و فانتزی هستن بعد نگران ترکیب دقیق آناتومـی نباشید و چهره ای ساده را بکشید و  دور بینی جای چشم و خط ابرو وو دهان رو علامت بزنید.

مرحله چهارم: ابرو و بینی را برش دهید

با استفاده از طرح کلی کـه به عنوان یک راهنما برش داده اید، با یک آشپزخانـه کوچک یـا چاقو استیک بـه سیب را برش دهید  تا ابرو و بینی مشخص و نمایـان شود.

مرحله پنجم: فرو رفتگی چشم و دهان را برش دهید

برای ایجاد چشمک ها، زیر ابروها عمـیق تر خالی کنید. زیر بینی، دهان یک قسمت افقی سیب نازک ایجاد کنید، سپس یک شکاف را درون وسط این قسمت بر رویـها بشکنید. هنگامـی کـه کار شما با سیب بـه پایـان رسید، آن را درون محلول نمک و لیمو قرار دهید.

مرحله ششم: سیب را خشک کنید

قطعه قطعه های سیم ۱۵ سانتی را بردارید. آنـها را از چوب بالای سیب ها متصل کنید، وسیب ها رو مثل تصویر از قفسه مرکزی اجاق آویزان کنید. فر را بـه دمای پایین ترین درجه حرارت آن نزدیک بـه ۱۷۰ درجه قرار دهید و اجازه دهید کـه سیب ها درون ظرف ۲۴ ساعت کامل خشک شوند. اجاق گاز درون تمام زمان نیـاز ندارید کـه روشن باشـه. هنگام خروج از خانـه یـا رفتن بـه رختخواب، آن را خاموش کنید.

توجه: بـه جای خشک سیب ها درون اجاق، آنـها مـی توانند بـه طور طبیعی درون یک رطوبت کم از خانـه شما خشک شوند. با این وجود، این فرآیند حداقل یک هفته طول خواهد کشید.

گام هشتم: چشمـها را درست کنید.

فرورفتگی چشم را با ماژیک قهوه رنگ کنید. به منظور چشم ها، مـهره های مرواریدی را درون جک های چشم با برخی از چسب های تزئینی پیوست کنید.

گام نـهم: اضافه منگنـه درون دهان

منگنـه ها رو بـه راحتی رویـها فرو کنید یـا با چسب بچسبانید.

گام دهم: اضافه مو

خزها رو برش مـیدین و با چسب مـیچسبونید دور که تا دور چوب شاخه ای سیب و در آخر سر ها رو روی نیزه ها یـا همون سیخ های چوبی کباب سوار کنید و با بچه ها بازی کنید.




[ساخت کاردستی با خوراکی - ویکی مـیکسد کاردستی با دانه های خوراکی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sat, 23 Jun 2018 02:22:00 +0000